Sdílet

! PŘIPRAVUJEME !

CORG TEAM SERIES  SE OTEVÍRÁ A MŮŽE SE HO ZÚČASTNIT JAKÝKOLIV TÝM.

Titulní šampionát organizace ve hře Gran Turismo 7. Tříčlenné týmy. Padesáti minutový závod, s novodobými vozy DTM na reálných světových tratí. Náhodné počasí, výběr vozů, lobby rozděleny podle kvalifikace a výkonnosti, ceny pro všechny lobby. 

Více info již brzy.

SLEDUJTE NÁS !

Titulní šampionát tříčlenných týmů ve hře Gran Turismo 7 se poprvé otevírá pro celou komunitu. Padesáti minutový závod, s novodobými vozy DTM na reálných světových tratí.

LICHÝ TÝDEN

DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM

LOBBY   A

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel

LOBBY   C

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle

SUDÝ TÝDEN

DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM

LOBBY   B

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel

LOBBY   D

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle

Každý tým se musí seznámit s pravidly Organizace, Pravidla Závodní Etiky a Pravidly internetového připojení.

1. Složení týmú

CORG nechce složení týmů omezovat a nechá na každém týmu v jakém složení se registruje. Ale každý tým by měl být složen tak, aby výkonnost jezdců byla alespoň trochu nevyrovnaná. Tím je myšleno aby složení týmu nebylo jen z pomyslných TOP 20 jezdců. Chceme tím docílit, aby šampionát byl co nejvyrovnanější, tím pádem zajímavější jak pro sledující, ale i pro samotné jezdce. (Je těžké přesně vymezit hranice, ale v komunitě se známe a je všeobecně známo kdo jak jezdí. Proto věříme, že složení týmu bude rozumné a ve smyslu šampionátu).

2 . Základní pravidla

  • Šampionát vypsaný na 15 závodů.
  • Vybrané vozy kategorie Gr.3
  • Na každý závod si jezdec vybere některý z daných vozů. Každé auto může jezdec použít maximálně 2x v šampionátu. *
  • Každý jezdec v týmu musí mít v závodě jiný vůz.
  • * Poslední 15. závod je bez omezení. Každý si zvolí jaké auto chce. Platí pouze to, že v týmu nesmí být stejné vozy.
  • Rozdělení do looby určí kvalifikace (max. 20 týmů / 4 looby)
  • Nastaveno náhodné počasí a každý závod je vypsaný na 50 minut.
  • Nastavení rovnováhy výkonu s určenými vozy kategorie gr.3 (možnost rozložení brzd)
  • Po odjetí všech závodů se škrtají každému jezdci 1 nejhorší výsledek!
  • Střídání jezdců v týmu je zakázáno.
  • Každá lobby bude oceněna zvlášť
  • Při incidentu v závodě je možnost podání protestu do 24 hodin od ukončení závodu.

3 . Kvalifikace do šampionátu

  • Kvalifikace se musí zúčastnit každý tým.
  • Kvalifikace musí být odjeta do ??????
  • Termíny kvalifikace si každý tým domluví u jednoho z administrátorů šampionátu.
  • Kvalifikace se pojede vozem  ????? na trati ????
  • Lobby kvalifikace bude nastavena – RV / stejné podmínky / odpoledne / přísná penalizace za zkrácení / bez spotřeby pneu i paliva / bez poškození. 
  • Kvalifikace do šampionátu bude probíhat formou 4 kolového závodu.

1. KOLO zaváděcí (Jezdci startují v 20 sekundovém rozestupu, tento rozestup si přibližně udržují mezi sebou po celou dobu kvalifikace)

2. – 4. KOLO měřené ( každému jezdci se počítá jedno nejrychlejší kolo)

 

  • Během kvalifikace je zakázáno stání kdekoliv na trati.
  • Všichni jezdci se musí řídit pokyny administrátora looby. Včetně startu a opuštění looby.
  • Výsledný kvalifikační čas se počítá součet nejlepšího času každého jezdce v týmu.

4. Přihlášení do Lobby

  • Lobby bude založena 15 min před stratem Kvalifikace
  • Každou looby bude zakládat určený hráč. Předem se vyzkouší u koho bude nejméně problémů s lagováním, připojením a atd. 
  • Každý jezdec se musí do lobby přihlásit nejpozději 5 minut před startem kvalifikace do závodu. Předejde tak případným prodlevám.
  • Povinnost každého jezdce nahlásit nejpozději 15 min. před startem kvalifikace, že nejede, nebo že se nestíhá včas připojit do looby. Start závodu může být posunut max. o 5 minut. Bez včasného nahlášení závod startuje podle časového harmonogramu.
  • Strat může být posunut v případě technických problémů.
  • Po přihlášení do looby už z looby neodcházejte. Opět se tak předejde případným problémům looby. 
  • V lobby se řiďte pokyny administrátora.
  • Kdo nestihne kvalifikaci do závodu, bude zařazen na konec startovního pole.

Pokud jezdec v kvalifikaci, nebo v závodě evidentně a úmyslně použije jakýkoliv způsob zvýhodnění (např. zkracování, chyb trati, svodidla) mimo standartního závodění, bude ze závodu DISKVALIFIKOVÁN !

NASTAVENÍ MÍSTNOSTI

REŽIM MÍSTNOSTI – TRÉNINK / KVALIFIKACE / V. ZÁVOD

SOUKROMÍ MÍSTNOSTI – POUZE PŘÁTELÉ

NÁZEV MÍSTNOSTI – CORG TEAM SERIES DTM

TYP ZÁVODU – SKUTEČNÝ ZÁVOD

MAX.POČET ÚČASTNÍKŮ V LOBBY – 16

AUTOMATICKÝ START – VYPNUTO

NASTAVENÍ ČASU A POČASÍ

METODA VÝBĚRU POČASÍ – NÁHODNÉ POČASÍ

PŘEDNASTAVENÉ POČASÍ –

REŽIM STEJNÝCH PODMÍNEK –

DENNÍ DOBA – ODPOLEDNE

RYCHLOST ZMĚNY ČASU – 4X

NASTAVENÍ ZÁVODU

ZPŮSOB STARTU – S KONTROLOU ULITÉHO STARTU

POŘADÍ NA ROŠTU – NEJDŘÍVE NEJRYCHLEJŠÍ

RV / TUNING – ZAPNUTO

MOŽNOSTI NASTAVENÍ – OMEZENO

POSÍLENÍ – VYPNUTO

SÍLA VZDUCHOVÉ KAPSY – REÁLNÁ

VIDITELNÉ POŠKOZENÍ – ZAPNUTO

MECHANICKÉ POŠKOZENÍ – TĚŽKÉ

OPOTŘEBENÍ PNEUMATIK – 12x

SPOTŘEBA PALIVA – 4x

RYCHLOST DOPLŇOVÁNÍ PALIVA – 5 LITR/s

POČÁTEČNÍ PALIVO – VÝCHOZÍ

SNÍŽENÍ PŘILNAVOSTI MIMO TRAŤ – MÍRNÉ

PRODLEVA UKONČENÍ ZÁVODU – 180S

NITRO / NÁSOBIČ ČASU PRO PŘEDJETÍ – VÝCHOZÍ

NASTAVENÍ KVALIFIKACE

ČASOVÝ LIMIT – 10 MIN.

ČAS POKRAČOVÁNÍ KVALIFIKACE – 120S

RYCHLOST OPOTŘEBENÍ PNEU – STEJNÉ JAKO VZÁVODĚ

RYCHLOST SPOTŘEBY PALIVA – STEJNÉ JAKO V ZÁVODĚ

POČÁTEČNÍ PALIVO – STEJNÁ JAKO V ZÁVODĚ

NASTAVENÍ OMEZENÍ

FILTROVAT PODLE KATEGORIE – Gr. 3

LIMIT IV – BEZ OMEZENÍ

MAXIMÁLNÍ VÝKON – BEZ OMEZENÍ

MINIMÁLNÍ HMOTNOST – BEZ OMEZENÍ

POUŽITELNÉ PNEU – ZÁVODNÍ

POUŽITELNÉ TYPY PNEU – VŠE

VYŽADOVANÉ PNEU – STŘEDNÍ

NITRO – NELZE POUŽÍT

MOTOKÁRA – VYPNUTO

VÝMĚNA MOTORU – ZAKÁZÁNO

TUNINGOVÉ DÍLY –

NASTAVENÍ PENALIZACE

PENALIZACE ZA ZKRÁCENÍ – PŘÍSNÁ

PENALIZACE ZA KOLIZI SE STĚNOU – VYPNUTO

PO KOLIZI NASTAVIT SPRÁVNÝ SMĚR – VYPNUTO

PENALIZACE ZA KOLIZI S VOZEM – VYPNUTO

POSTIH PŘEJETÍ BOXOVÉ ČÁRY – ZAPNUTO

DUCHOVÉ BĚHEM ZÁVODU – VYPNUTO

PRAVIDLA VLAJEK – ZAPNUTO

OMEZENÍ JÍZDNÍCH NASTAVENÍ

AKTIVNÍ ŘÍZENÍ – ZAKÁZÁNO

AKTIVNÍ KONTROLA STABILITY (ASM) – ZAKÁZÁNO

ASISTENCE S JÍZDNÍ STOPOU – ZAKÁZÁNO

KONTROLA TRAKCE – BEZ OMEZENÍ

ABS – BEZ OMEZENÍ

AUTOMATICKÁ JÍZDA – ZAKÁZÁNO

REGISTRACE DO ŠAMPIÓNÁTU

  • Registrační formulář pečlivě vyplňte
  • Nahrajte fotografii jezdce podle vzoru na jednobarevném pozadí.
  • Fotografie bude použita na streamu v kartě jezdce. 

Jezdec 1

Nahrajte svou fotografii podle vzoru.

Jezdec 2

Nahrajte svou fotografii podle vzoru.

Jezdec 3

Nahrajte svou fotografii podle vzoru.

STARTOVNÉ PLATIT AŽ PO UKONČENÍ REGISTRACE A ROZDĚLENÍ DO LOBBY !!!!

200,-

2191073032 / 3030

IBAN CZ98 3030 0000 0021 9107 3032

VŽDY K PLATBĚ VYPLŇUJTE PSN NICK + GT7 NICK + ŠAMPIONÁT KTERÉHO SE UČASTNÍTE !!!

  • Pokud se stal v závodě incident a jezdec byl poškozen, může podat protest.
  • Aby byl protest projednán, musíte vyplnit všechna pole.
  • Popište událost a přidejte video incidentu. Ze záznamu ze hry (nahrávání ne TEL z TV nebude akceptováno)
  • Podávající musí mít nasdileny celý záznam závodu ve vitríňe v GT pro případný posudek poroty. Pokud záznam nebude nasdílen, protest nemusí být uznán.
  • Protest lze podat do 24 hod. od začátku závodu!
  • Bodové tresty určuje individuálně porota podle závažnosti incidentu.
  • Při prokázání úmyslného nebo opakovaného prohřešku může dojít k anulování bodů daného hříšníka, nebo STOP na další závod, případně diskvalifikace ze šampionátu.
  • Porota si vyhrazuje právo na přizpůsobení pravidel bodování ve výjimečných případech (bude odůvodněno).
  • Rozhodnutí je neměnné a musí být respektováno.
 

Za neuznaný protest se strhává podávajícímu 1 bod

  • Chceme tak předejít podávání zbytečných a neodůvodněných protestů. Incident si dobře prohlédněte z více pohledů a vozů a rozmyslete, zda podání protestu je důvodné.

Protest posoudí komise ve složení: BAK / PATRIK SEMLBAUER

  • Berte v potaz, že naši soudci mají velké zkušenosti z realného světa závodního prostředí.
  • Řešení situací neni jednoduchá věc. Soudci důkladně prošetřují situaci i z vícero záznamů.  

PROTO

Rozhodnutí soudce respektujte!

Pokud rozhodnutí komise bude nepřiměřeně komentováno, může být jezdec ze šampionátu vyloučen. Platí pro poškozeného i pro vinníka.

REGISTROVYNÉ TÝMY

No records found.
Přejít nahoru