! PŘIPRAVUJEME !
CORG TEAM SERIES SE OTEVÍRÁ A MŮŽE SE HO ZÚČASTNIT JAKÝKOLIV TÝM.
Titulní šampionát organizace ve hře Gran Turismo 7. Tříčlenné týmy. Padesáti minutový závod, s novodobými vozy DTM na reálných světových tratí. Náhodné počasí, výběr vozů, lobby rozděleny podle kvalifikace a výkonnosti, ceny pro všechny lobby.
Více info již brzy.
SLEDUJTE NÁS !
O ŠAMPIONÁTU
Titulní šampionát tříčlenných týmů ve hře Gran Turismo 7 se poprvé otevírá pro celou komunitu. Padesáti minutový závod, s novodobými vozy DTM na reálných světových tratí.
LICHÝ TÝDEN
DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM
LOBBY A
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel
LOBBY C
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle
SUDÝ TÝDEN
DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM
LOBBY B
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel
LOBBY D
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle
PRAVIDLA
Každý tým se musí seznámit s pravidly Organizace, Pravidla Závodní Etiky a Pravidly internetového připojení.
1. Složení týmú
CORG nechce složení týmů omezovat a nechá na každém týmu v jakém složení se registruje. Ale každý tým by měl být složen tak, aby výkonnost jezdců byla alespoň trochu nevyrovnaná. Tím je myšleno aby složení týmu nebylo jen z pomyslných TOP 20 jezdců. Chceme tím docílit, aby šampionát byl co nejvyrovnanější, tím pádem zajímavější jak pro sledující, ale i pro samotné jezdce. (Je těžké přesně vymezit hranice, ale v komunitě se známe a je všeobecně známo kdo jak jezdí. Proto věříme, že složení týmu bude rozumné a ve smyslu šampionátu).
2 . Základní pravidla
- Šampionát vypsaný na 15 závodů.
- Vybrané vozy kategorie Gr.3
- Na každý závod si jezdec vybere některý z daných vozů. Každé auto může jezdec použít maximálně 2x v šampionátu. *
- Každý jezdec v týmu musí mít v závodě jiný vůz.
- * Poslední 15. závod je bez omezení. Každý si zvolí jaké auto chce. Platí pouze to, že v týmu nesmí být stejné vozy.
- Rozdělení do looby určí kvalifikace (max. 20 týmů / 4 looby)
- Nastaveno náhodné počasí a každý závod je vypsaný na 50 minut.
- Nastavení rovnováhy výkonu s určenými vozy kategorie gr.3 (možnost rozložení brzd)
- Po odjetí všech závodů se škrtají každému jezdci 1 nejhorší výsledek!
- Střídání jezdců v týmu je zakázáno.
- Každá lobby bude oceněna zvlášť
- Při incidentu v závodě je možnost podání protestu do 24 hodin od ukončení závodu.
3 . Kvalifikace do šampionátu
- Kvalifikace se musí zúčastnit každý tým.
- Kvalifikace musí být odjeta do ??????
- Termíny kvalifikace si každý tým domluví u jednoho z administrátorů šampionátu.
- Kvalifikace se pojede vozem ????? na trati ????
- Lobby kvalifikace bude nastavena – RV / stejné podmínky / odpoledne / přísná penalizace za zkrácení / bez spotřeby pneu i paliva / bez poškození.
- Kvalifikace do šampionátu bude probíhat formou 4 kolového závodu.
1. KOLO zaváděcí (Jezdci startují v 20 sekundovém rozestupu, tento rozestup si přibližně udržují mezi sebou po celou dobu kvalifikace)
2. – 4. KOLO měřené ( každému jezdci se počítá jedno nejrychlejší kolo)
- Během kvalifikace je zakázáno stání kdekoliv na trati.
- Všichni jezdci se musí řídit pokyny administrátora looby. Včetně startu a opuštění looby.
- Výsledný kvalifikační čas se počítá součet nejlepšího času každého jezdce v týmu.
4. Přihlášení do Lobby
- Lobby bude založena 15 min před stratem Kvalifikace
- Každou looby bude zakládat určený hráč. Předem se vyzkouší u koho bude nejméně problémů s lagováním, připojením a atd.
- Každý jezdec se musí do lobby přihlásit nejpozději 5 minut před startem kvalifikace do závodu. Předejde tak případným prodlevám.
- Povinnost každého jezdce nahlásit nejpozději 15 min. před startem kvalifikace, že nejede, nebo že se nestíhá včas připojit do looby. Start závodu může být posunut max. o 5 minut. Bez včasného nahlášení závod startuje podle časového harmonogramu.
- Strat může být posunut v případě technických problémů.
- Po přihlášení do looby už z looby neodcházejte. Opět se tak předejde případným problémům looby.
- V lobby se řiďte pokyny administrátora.
- Kdo nestihne kvalifikaci do závodu, bude zařazen na konec startovního pole.
Pokud jezdec v kvalifikaci, nebo v závodě evidentně a úmyslně použije jakýkoliv způsob zvýhodnění (např. zkracování, chyb trati, svodidla) mimo standartního závodění, bude ze závodu DISKVALIFIKOVÁN !
NASTAVENÍ LOBBY
NASTAVENÍ MÍSTNOSTI
REŽIM MÍSTNOSTI – TRÉNINK / KVALIFIKACE / V. ZÁVOD
SOUKROMÍ MÍSTNOSTI – POUZE PŘÁTELÉ
NÁZEV MÍSTNOSTI – CORG TEAM SERIES DTM
TYP ZÁVODU – SKUTEČNÝ ZÁVOD
MAX.POČET ÚČASTNÍKŮ V LOBBY – 16
AUTOMATICKÝ START – VYPNUTO
NASTAVENÍ ČASU A POČASÍ
METODA VÝBĚRU POČASÍ – NÁHODNÉ POČASÍ
PŘEDNASTAVENÉ POČASÍ – —
REŽIM STEJNÝCH PODMÍNEK – —
DENNÍ DOBA – ODPOLEDNE
RYCHLOST ZMĚNY ČASU – 4X
NASTAVENÍ ZÁVODU
ZPŮSOB STARTU – S KONTROLOU ULITÉHO STARTU
POŘADÍ NA ROŠTU – NEJDŘÍVE NEJRYCHLEJŠÍ
RV / TUNING – ZAPNUTO
MOŽNOSTI NASTAVENÍ – OMEZENO
POSÍLENÍ – VYPNUTO
SÍLA VZDUCHOVÉ KAPSY – REÁLNÁ
VIDITELNÉ POŠKOZENÍ – ZAPNUTO
MECHANICKÉ POŠKOZENÍ – TĚŽKÉ
OPOTŘEBENÍ PNEUMATIK – 12x
SPOTŘEBA PALIVA – 4x
RYCHLOST DOPLŇOVÁNÍ PALIVA – 5 LITR/s
POČÁTEČNÍ PALIVO – VÝCHOZÍ
SNÍŽENÍ PŘILNAVOSTI MIMO TRAŤ – MÍRNÉ
PRODLEVA UKONČENÍ ZÁVODU – 180S
NITRO / NÁSOBIČ ČASU PRO PŘEDJETÍ – VÝCHOZÍ
NASTAVENÍ KVALIFIKACE
ČASOVÝ LIMIT – 10 MIN.
ČAS POKRAČOVÁNÍ KVALIFIKACE – 120S
RYCHLOST OPOTŘEBENÍ PNEU – STEJNÉ JAKO VZÁVODĚ
RYCHLOST SPOTŘEBY PALIVA – STEJNÉ JAKO V ZÁVODĚ
POČÁTEČNÍ PALIVO – STEJNÁ JAKO V ZÁVODĚ
NASTAVENÍ OMEZENÍ
FILTROVAT PODLE KATEGORIE – Gr. 3
LIMIT IV – BEZ OMEZENÍ
MAXIMÁLNÍ VÝKON – BEZ OMEZENÍ
MINIMÁLNÍ HMOTNOST – BEZ OMEZENÍ
POUŽITELNÉ PNEU – ZÁVODNÍ
POUŽITELNÉ TYPY PNEU – VŠE
VYŽADOVANÉ PNEU – STŘEDNÍ
NITRO – NELZE POUŽÍT
MOTOKÁRA – VYPNUTO
VÝMĚNA MOTORU – ZAKÁZÁNO
TUNINGOVÉ DÍLY – –
NASTAVENÍ PENALIZACE
PENALIZACE ZA ZKRÁCENÍ – PŘÍSNÁ
PENALIZACE ZA KOLIZI SE STĚNOU – VYPNUTO
PO KOLIZI NASTAVIT SPRÁVNÝ SMĚR – VYPNUTO
PENALIZACE ZA KOLIZI S VOZEM – VYPNUTO
POSTIH PŘEJETÍ BOXOVÉ ČÁRY – ZAPNUTO
DUCHOVÉ BĚHEM ZÁVODU – VYPNUTO
PRAVIDLA VLAJEK – ZAPNUTO
OMEZENÍ JÍZDNÍCH NASTAVENÍ
AKTIVNÍ ŘÍZENÍ – ZAKÁZÁNO
AKTIVNÍ KONTROLA STABILITY (ASM) – ZAKÁZÁNO
ASISTENCE S JÍZDNÍ STOPOU – ZAKÁZÁNO
KONTROLA TRAKCE – BEZ OMEZENÍ
ABS – BEZ OMEZENÍ
AUTOMATICKÁ JÍZDA – ZAKÁZÁNO
KALENDÁŘ OKRUHŮ
REGISTRACE
REGISTRACE DO ŠAMPIÓNÁTU
- Registrační formulář pečlivě vyplňte
- Nahrajte fotografii jezdce podle vzoru na jednobarevném pozadí.
- Fotografie bude použita na streamu v kartě jezdce.
![](https://i0.wp.com/onlinerace.cz/wp-content/uploads/reidpo_10.jpg?fit=511%2C694&ssl=1)
STARTOVNÉ
STARTOVNÉ PLATIT AŽ PO UKONČENÍ REGISTRACE A ROZDĚLENÍ DO LOBBY !!!!
200,-
2191073032 / 3030
IBAN CZ98 3030 0000 0021 9107 3032
VŽDY K PLATBĚ VYPLŇUJTE PSN NICK + GT7 NICK + ŠAMPIONÁT KTERÉHO SE UČASTNÍTE !!!
TABULKA A VÝSLEDKY
PROTESTY
- Pokud se stal v závodě incident a jezdec byl poškozen, může podat protest.
- Aby byl protest projednán, musíte vyplnit všechna pole.
- Popište událost a přidejte video incidentu. Ze záznamu ze hry (nahrávání ne TEL z TV nebude akceptováno)
- Podávající musí mít nasdileny celý záznam závodu ve vitríňe v GT pro případný posudek poroty. Pokud záznam nebude nasdílen, protest nemusí být uznán.
- Protest lze podat do 24 hod. od začátku závodu!
- Bodové tresty určuje individuálně porota podle závažnosti incidentu.
- Při prokázání úmyslného nebo opakovaného prohřešku může dojít k anulování bodů daného hříšníka, nebo STOP na další závod, případně diskvalifikace ze šampionátu.
- Porota si vyhrazuje právo na přizpůsobení pravidel bodování ve výjimečných případech (bude odůvodněno).
- Rozhodnutí je neměnné a musí být respektováno.
Za neuznaný protest se strhává podávajícímu 1 bod
- Chceme tak předejít podávání zbytečných a neodůvodněných protestů. Incident si dobře prohlédněte z více pohledů a vozů a rozmyslete, zda podání protestu je důvodné.
Protest posoudí komise ve složení: BAK / PATRIK SEMLBAUER /
- Berte v potaz, že naši soudci mají velké zkušenosti z realného světa závodního prostředí.
- Řešení situací neni jednoduchá věc. Soudci důkladně prošetřují situaci i z vícero záznamů.
PROTO
Rozhodnutí soudce respektujte!
Pokud rozhodnutí komise bude nepřiměřeně komentováno, může být jezdec ze šampionátu vyloučen. Platí pro poškozeného i pro vinníka.
REGISTROVYNÉ TÝMY