Titulní šampionát tříčlenných týmů ve hře Gran Turismo 7 se poprvé otevírá pro celou komunitu. Padesáti minutový závod s novodobými vozy DTM na reálných světových tratích a náhodným počasím.

(Harmonogram lobby může být upraven podle počtu registrovaných týmů)

LICHÝ TÝDEN

DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM

LOBBY   C

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel

LOBBY   D

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle

SUDÝ TÝDEN

DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM

LOBBY   A

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel

LOBBY   B

Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle

  • Každý tým se musí seznámit s pravidly Organizace, Pravidly Závodní Etiky a Pravidly internetového připojení.

  1.Místo        18 b.  

  2.Místo        16 b.  

  3.Místo        14 b.  

4.Místo         13 b.

5.Místo         12 b.

6.Místo          11 b.

7.Místo         10 b.

8.Místo          9 b.

9.Místo          8 b.

10.Místo         7 b.

11.Místo          6 b.

12.Místo         5 b.

13.Místo         4 b.

14.Místo         3 b.

15.Místo         2 b.

  Nejrychlejší kolo v závodě        1 b.

1. Složení týmú

CORG nechce složení týmů omezovat a nechá na každém týmu v jakém složení se registruje. Ale každý tým by měl být složen tak, aby výkonnost jezdců byla alespoň trochu nevyrovnaná. Tím je myšleno, aby složení týmu nebylo jen z pomyslných TOP 20 jezdců. Chceme tím docílit, aby šampionát byl co nejvyrovnanější, tím pádem zajímavější jak pro sledující, ale i pro samotné jezdce. (Je těžké přesně vymezit hranice, ale v komunitě se známe a je všeobecně známo kdo jak jezdí. Proto věříme, že složení týmu bude rozumné a ve smyslu šampionátu).

2 . Základní pravidla

  • Šampionát vypsaný na 15 závodů.
  • Vybrané vozy kategorie Gr.3

VÝBĚR VOZŮ

  • Na každý závod si jezdec vybere některý z daných vozů. Každé auto může jezdec použít maximálně 2x v šampionátu. *
  • Každý jezdec v týmu musí mít v závodě jiný vůz.
  • * Poslední 15. závod je bez omezení. Každý si zvolí jaké auto chce. Platí pouze to, že v týmu nesmí být stejné vozy.
  • Rozdělení do lobby určí kvalifikace (max. 20 týmů / 4 lobby)
  • Každý závod je vypsaný na 50 minut s náhodným počasím
  • Povinnost použití jakýchkoliv dvou rozdílných sad pneu v závodě. V případě, deště, kde hodnota vody kdekoliv na trati přesáhne první třetinu ukazatele množství vody na trati ( podmínky na přechodné pneu) povinnost odpadá.
  • Při nedodržení použití dvou rozdílných sad pneu = 0 bodu ze závodu.
  • Nastavení rovnováhy výkonu. (možnost rozložení brzd)
  • Po odjetí všech závodů se škrtají každému jezdci 2 nejhorší výsledeky.
  • Každá lobby bude oceněna zvlášť
  • V případě nasazení dvou podružných týmů, nesmí být stejné týmy v jedné lobby.
  • Při incidentu v závodě je možnost podání protestu do 24 hodin od ukončení závodu.
Pravidla výměny jezdce
Šampionát je dlouhý a může se stát, že některý jezdec v týmů nebude moc pokračovat v šampionátu. Ať už odejde technika, práce, nedej bože úraz… 
  • 1. Náhradní jezdec není povinný. Je na každém týmu, zda tuto pojistku využije.
  • Náhradní jezdec týmu musí být dopsán na soupisku nejpozději do konce 5 kola šampionátu a to na webové stránce šampionátu.
  • Výměna jezdce je povolena jen jednou. Náhradník musí za tým dojet celý šampionát. A jezdec co odstoupil se již nesmí zapojit do šampionátu.
  • Náhradní jezdec nesmí být součástí jiného týmu jedoucí CORG TEAM SERIES DTM. Body a zvolené vozy náhradník zdědí po vystřídaném jezdci.
  • Za vystřídání bude týmů odečteno 10 bodů. Aby týmy nemohly kalkulovat a střídat jen tak.
  • Vystřídání musí být nahlášeno nejpozději 2 hodiny před závodem.

3 . Kvalifikace do šampionátu

  • termín kvalifikace 19.8. – 1.9. 2024 
  • Kvalifikace se musí zúčastnit každý tým.
  • V případě že podružné týmy ( např. BRT 1 a BRT 2) budou vycházet do stejné lobby. Budou tyto týmy rozděleny. ( Může nastat situace, kdy dva stejné týmy budou po kvalifikaci v jedné lobby. V takovém případě bude horší z dvojce prohozen za nejrychlejší tým z nižší lobby). 
  • Kvalifikace musí být odjeta do 1.9. 2024  20:00 hod.
  • Kvalifikace rozdělí týmy do jednotlivých lobby.
  • Termíny kvalifikace si každý tým domluví u jednoho z administrátorů šampionátu. (přes massenger na FB)

MILA-KLIKA / MATESS47 / NEUBI / TOMMAHAWK  (nutno přidat do přátel na PSN)

  • Kvalifikace se pojede vozem  PORSCHE 911 RSR ’17 na trati BRANDS HATCH GP
  • Lobby kvalifikace bude nastaveno  – S01 / stejné podmínky / odpoledne / pneu ZM / bez spotřeby pneu i paliva, ostatní nastavení je stejné jako v závodě. 
  • Kvalifikace do šampionátu bude probíhat formou šestikolového závodu.

1. KOLO zaváděcí(Jezdci startují v 20 sekundovém rozestupu, tento rozestup si přibližně udržují mezi sebou po celou dobu kvalifikace)

2. – 5. KOLO měřené ( každému jezdci se počítá jedno nejrychlejší kolo)

6. KOLO dojezdové (Admin lobby si zapíše nejrychlejší časy každého jezdce a uloží záznam.)

  • Pokud jezdec dostane penalizaci, a zajede v témž kole svůj nejrychlejší čas, nebude mu tento čas počítán a to ani když mu v daném kole byla penalizace odmazána. 
  • Během kvalifikace je zakázáno stání kdekoliv na trati, nebo skočení do boxů. 
  • Všichni jezdci se musí řídit pokyny administrátora lobby. Včetně startu a opuštění lobby.
  • Výsledný kvalifikační čas se počítá součet nejlepšího času každého jezdce v týmu.

4. Přihlášení do Lobby

  • Lobby bude založena 15 min před startem Kvalifikace
  • Každou lobby bude zakládat určený hráč. Předem se vyzkouší u koho bude nejméně problémů s lagováním, připojením a atd. 
  • Každý jezdec se musí do lobby přihlásit nejpozději 5 minut před startem kvalifikace do závodu. Předejde tak případným prodlevám.
  • Povinnost každého jezdce nahlásit nejpozději 15 min. před startem kvalifikace, že nejede, případně, že se nestíhá včas připojit do lobby. Start závodu může být posunut max. o 5 minut. Bez včasného nahlášení závod startuje podle časového harmonogramu.
  • Start může být posunut v případě technických problémů.
  • Po přihlášení do lobby už z lobby neodcházejte. Opět se tak předejde případným problémům lobby. 
  • V lobby se řiďte pokyny administrátora.
  • Kdo nestihne kvalifikaci do závodu, bude zařazen na konec startovního pole.

Pokud jezdec v kvalifikaci, nebo v závodě evidentně a úmyslně použije jakýkoliv způsob zvýhodnění (např. zkracování, chyb trati, svodidla) mimo standartního závodění, bude ze závodu DISKVALIFIKOVÁN !

Na streamu je přísně zakázán vulgarismus v chatu !

  • Povinnost umístění loga šampionátu CORG TEAM SERIES DTM na čelní sklo auta přesně jako na obrázku. 
  • Povinnost použití tabulky čísla a umístit na bok vozu za přední nápravu. 
  • Povinnost viditelně umístit na vůz loga partnerů ORIGINALKY.CZ / AUTOŠKOLA STAR / ORJEŠOK CARS / BELSPORT.CZ / ATANER
  • Všechna loga stáhnete ZDE, nebo na PSN profilu TommahawkCZ

NASTAVENÍ MÍSTNOSTI

REŽIM MÍSTNOSTI – TRÉNINK / KVALIFIKACE / V. ZÁVOD

SOUKROMÍ MÍSTNOSTI – POUZE PŘÁTELÉ

NÁZEV MÍSTNOSTI – CORG TEAM SERIES DTM

TYP ZÁVODU – SKUTEČNÝ ZÁVOD

MAX.POČET ÚČASTNÍKŮ V LOBBY – 16

AUTOMATICKÝ START – VYPNUTO

NASTAVENÍ ČASU A POČASÍ

METODA VÝBĚRU POČASÍ – VLASTNÍ

PŘEDNASTAVENÉ POČASÍ –

REŽIM STEJNÝCH PODMÍNEK –

DENNÍ DOBA – ODPOLEDNE

RYCHLOST ZMĚNY ČASU – 3X

NASTAVENÍ ZÁVODU

ZPŮSOB STARTU – S KONTROLOU ULITÉHO STARTU

POŘADÍ NA ROŠTU – NEJDŘÍVE NEJRYCHLEJŠÍ

RV / TUNING – ZAPNUTO

MOŽNOSTI NASTAVENÍ – OMEZENO

POSÍLENÍ – VYPNUTO

SÍLA VZDUCHOVÉ KAPSY – REÁLNÁ

VIDITELNÉ POŠKOZENÍ – VYPNUTO

MECHANICKÉ POŠKOZENÍ – TĚŽKÉ

OPOTŘEBENÍ PNEUMATIK – 5x

SPOTŘEBA PALIVA – 4x

RYCHLOST DOPLŇOVÁNÍ PALIVA – 4 LITR/s

POČÁTEČNÍ PALIVO – VÝCHOZÍ

SNÍŽENÍ PŘILNAVOSTI MIMO TRAŤ – REALNÉ

PRODLEVA UKONČENÍ ZÁVODU – 180S

NITRO / NÁSOBIČ ČASU PRO PŘEDJETÍ – VÝCHOZÍ

NASTAVENÍ KVALIFIKACE

ČASOVÝ LIMIT – 10 MIN.

ČAS POKRAČOVÁNÍ KVALIFIKACE – 180S

RYCHLOST OPOTŘEBENÍ PNEU – STEJNÉ JAKO V ZÁVODĚ

RYCHLOST SPOTŘEBY PALIVA – STEJNÉ JAKO V ZÁVODĚ

POČÁTEČNÍ PALIVO – STEJNÁ JAKO V ZÁVODĚ

NASTAVENÍ OMEZENÍ

FILTROVAT PODLE KATEGORIE – Gr. 3

LIMIT IV – BEZ OMEZENÍ

MAXIMÁLNÍ VÝKON – BEZ OMEZENÍ

MINIMÁLNÍ HMOTNOST – BEZ OMEZENÍ

POUŽITELNÉ PNEU – ZÁVODNÍ

POUŽITELNÉ TYPY PNEU – VŠE

VYŽADOVANÉ PNEU – BEZ OMEZENÍ

MOTOKÁRA – VYPNUTO

VÝMĚNA MOTORU – ZAKÁZÁNO

TUNINGOVÉ DÍLY –

NASTAVENÍ PENALIZACE

PENALIZACE ZA ZKRÁCENÍ – PŘÍSNÁ

PENALIZACE ZA KOLIZI SE STĚNOU – VYPNUTO

PO KOLIZI NASTAVIT SPRÁVNÝ SMĚR – VYPNUTO

PENALIZACE ZA KOLIZI S VOZEM – VYPNUTO

POSTIH PŘEJETÍ BOXOVÉ ČÁRY – ZAPNUTO

DUCHOVÉ BĚHEM ZÁVODU – VYPNUTO

PRAVIDLA VLAJEK – ZAPNUTO

OMEZENÍ JÍZDNÍCH NASTAVENÍ

AKTIVNÍ ŘÍZENÍ – ZAKÁZÁNO

AKTIVNÍ KONTROLA STABILITY (ASM) – ZAKÁZÁNO

ASISTENCE S JÍZDNÍ STOPOU – ZAKÁZÁNO

KONTROLA TRAKCE – BEZ OMEZENÍ

ABS – BEZ OMEZENÍ

AUTOMATICKÁ JÍZDA – ZAKÁZÁNO

Poslední závod změna nastavení lobby !!!

  • 6 kol
  • Spotřeba pneu 2x
  • Spotřeba paliva 2x
  • kvalifikace bez opotřebení pneu a spotřeby paliva
  • kvalifikace 20 min.

Ostatní nastavení zůstavá stejné jako v předchozích závodech.

Poslední závod změna nastavení lobby !!!

  • 6 kol
  • Spotřeba pneu 2x
  • Spotřeba paliva 2x
  • kvalifikace bez opotřebení pneu a spotřeby paliva
  • kvalifikace 20 min.

Ostatní nastavení zůstavá stejné jako v předchozích závodech.

STARTOVNÉ PLATIT AŽ PO UKONČENÍ KVALIFIKACE A ROZDĚLENÍ DO LOBBY !!!!

JEZDEC 400,-

2191073032 / 3030

IBAN CZ98 3030 0000 0021 9107 3032

VŽDY K PLATBĚ VYPLŇUJTE NÁZEV TÝMU + DTM!!!

Ze startovného jsou hrazeny Streamy a Ceny. 

  • Pokud se stal v závodě incident a jezdec byl poškozen, může podat protest.
  • Aby byl protest projednán, musíte vyplnit všechna pole.
  • Popište podrobně událost a přidejte video incidentu ze záznamu ze hry (nahrávání na TEL z TV nebude akceptováno). Záznam by měl být pořízen s přístrojovou dekou, z více pohledů, tak aby incident a jeho průběh byl zřetelný. 
  • Podávající musí mít nasdílený celý záznam závodu ve vitríně v GT pro případný posudek poroty. Pokud záznam nebude nasdílen, protest nemusí být uznán.
  • Protest lze podat nejpozději do 20:30 hod. následujícího dne po závodě. 
  • Bodové tresty určuje individuálně porota podle závažnosti incidentu.
  • Při prokázání úmyslného nebo opakovaného prohřešku může dojít k anulování bodů daného hříšníka, nebo STOP na další závod, případně diskvalifikace ze šampionátu.
  • Porota si vyhrazuje právo na přizpůsobení pravidel bodování ve výjimečných případech (bude odůvodněno).
  • Rozhodnutí je neměnné a musí být respektováno.

TRESTNÉ BODY

(dle závažnosti prohřešku)

-2

-4

-6

PLUSOVÉ BODY
+1 při ztrátě 2 pozic 
+2 při ztrátě 3 pozic 
+3 při ztrátě 4 a víc pozic

NEUZNÁNÍ PROTESTU

-1

Za neuznaný protest se strhává podávajícímu 1 bod

  • Chceme tak předejít podávání zbytečných a neodůvodněných protestů. Incident si dobře prohlédněte z více pohledů a vozů a rozmyslete, zda podání protestu je důvodné.
  • Berte v potaz, že naši soudci mají nemalé zkušenosti z reálného světa závodního prostředí.
  • Patrick Semlbauer / Petr Doležal / Dominik Jůda / Miloslav Janoušek ( Zprávci – Martin Morgenstein / Roman Urban)
  • Řešení situací není jednoduchá věc. Soudci důkladně prošetřují situaci i z vícero pohledů záznamů.  

PROTO

Rozhodnutí soudce respektujte!

Pokud rozhodnutí komise bude nepřiměřeně komentováno, může být jezdec ze šampionátu vyloučen. Platí pro poškozeného i pro vinníka.

Tým
Náhradník
GT7 Nick
BRT A
Dominik Jůda
Domino
BRT
Jan Baran
GTB_Echocrewer
Honey Hornet Racing
Miroslav Trojan
AlfonsMcDekl
SRS Chill and Relax
Jan Schurrer
SRS_P1lgr1m_04
Wolfpack Racing
Jiří Šerbr
CRT-Dumas
In-Racing
Tomáš Blahut
blahy
KK RACE VR
Lukáš Procházka
Lukáš Procházka
Tasmania Racing Team
Jakub Paukert
J. Paukert
Přejít nahoru