O ŠAMPIONÁTU
Titulní šampionát tříčlenných týmů ve hře Gran Turismo 7 se poprvé otevírá pro celou komunitu. Padesáti minutový závod s novodobými vozy DTM na reálných světových tratích a náhodným počasím.
(Harmonogram lobby může být upraven podle počtu registrovaných týmů)
LICHÝ TÝDEN
DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM
LOBBY C
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel
LOBBY D
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle
SUDÝ TÝDEN
DEN
KVALIFIKACE
START
STREAM
LOBBY A
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Kappel
LOBBY B
Čtvrtek
20:30
20:40
V.Buberle
PRAVIDLA
- Každý tým se musí seznámit s pravidly Organizace, Pravidly Závodní Etiky a Pravidly internetového připojení.
Bodování ZDE
1.Místo 18 b.
2.Místo 16 b.
3.Místo 14 b.
4.Místo 13 b.
5.Místo 12 b.
6.Místo 11 b.
7.Místo 10 b.
8.Místo 9 b.
9.Místo 8 b.
10.Místo 7 b.
11.Místo 6 b.
12.Místo 5 b.
13.Místo 4 b.
14.Místo 3 b.
15.Místo 2 b.
Nejrychlejší kolo v závodě 1 b.
1. Složení týmú
CORG nechce složení týmů omezovat a nechá na každém týmu v jakém složení se registruje. Ale každý tým by měl být složen tak, aby výkonnost jezdců byla alespoň trochu nevyrovnaná. Tím je myšleno, aby složení týmu nebylo jen z pomyslných TOP 20 jezdců. Chceme tím docílit, aby šampionát byl co nejvyrovnanější, tím pádem zajímavější jak pro sledující, ale i pro samotné jezdce. (Je těžké přesně vymezit hranice, ale v komunitě se známe a je všeobecně známo kdo jak jezdí. Proto věříme, že složení týmu bude rozumné a ve smyslu šampionátu).
2 . Základní pravidla
- Šampionát vypsaný na 15 závodů.
- Vybrané vozy kategorie Gr.3
VÝBĚR VOZŮ
- Na každý závod si jezdec vybere některý z daných vozů. Každé auto může jezdec použít maximálně 2x v šampionátu. *
- Každý jezdec v týmu musí mít v závodě jiný vůz.
- * Poslední 15. závod je bez omezení. Každý si zvolí jaké auto chce. Platí pouze to, že v týmu nesmí být stejné vozy.
- Rozdělení do lobby určí kvalifikace (max. 20 týmů / 4 lobby)
- Každý závod je vypsaný na 50 minut s náhodným počasím
- Povinnost použití jakýchkoliv dvou rozdílných sad pneu v závodě. V případě, deště, kde hodnota vody kdekoliv na trati přesáhne první třetinu ukazatele množství vody na trati ( podmínky na přechodné pneu) povinnost odpadá.
- Při nedodržení použití dvou rozdílných sad pneu = 0 bodu ze závodu.
- Nastavení rovnováhy výkonu. (možnost rozložení brzd)
- Po odjetí všech závodů se škrtají každému jezdci 2 nejhorší výsledeky.
- Každá lobby bude oceněna zvlášť
- V případě nasazení dvou podružných týmů, nesmí být stejné týmy v jedné lobby.
- Při incidentu v závodě je možnost podání protestu do 24 hodin od ukončení závodu.
- 1. Náhradní jezdec není povinný. Je na každém týmu, zda tuto pojistku využije.
- Náhradní jezdec týmu musí být dopsán na soupisku nejpozději do konce 5 kola šampionátu a to na webové stránce šampionátu.
- Výměna jezdce je povolena jen jednou. Náhradník musí za tým dojet celý šampionát. A jezdec co odstoupil se již nesmí zapojit do šampionátu.
- Náhradní jezdec nesmí být součástí jiného týmu jedoucí CORG TEAM SERIES DTM. Body a zvolené vozy náhradník zdědí po vystřídaném jezdci.
- Za vystřídání bude týmů odečteno 10 bodů. Aby týmy nemohly kalkulovat a střídat jen tak.
- Vystřídání musí být nahlášeno nejpozději 2 hodiny před závodem.
3 . Kvalifikace do šampionátu
- termín kvalifikace 19.8. – 1.9. 2024
- Kvalifikace se musí zúčastnit každý tým.
- V případě že podružné týmy ( např. BRT 1 a BRT 2) budou vycházet do stejné lobby. Budou tyto týmy rozděleny. ( Může nastat situace, kdy dva stejné týmy budou po kvalifikaci v jedné lobby. V takovém případě bude horší z dvojce prohozen za nejrychlejší tým z nižší lobby).
- Kvalifikace musí být odjeta do 1.9. 2024 20:00 hod.
- Kvalifikace rozdělí týmy do jednotlivých lobby.
- Termíny kvalifikace si každý tým domluví u jednoho z administrátorů šampionátu. (přes massenger na FB)
MILA-KLIKA / MATESS47 / NEUBI / TOMMAHAWK (nutno přidat do přátel na PSN)
- Kvalifikace se pojede vozem PORSCHE 911 RSR ’17 na trati BRANDS HATCH GP
- Lobby kvalifikace bude nastaveno – S01 / stejné podmínky / odpoledne / pneu ZM / bez spotřeby pneu i paliva, ostatní nastavení je stejné jako v závodě.
- Kvalifikace do šampionátu bude probíhat formou šestikolového závodu.
1. KOLO zaváděcí(Jezdci startují v 20 sekundovém rozestupu, tento rozestup si přibližně udržují mezi sebou po celou dobu kvalifikace)
2. – 5. KOLO měřené ( každému jezdci se počítá jedno nejrychlejší kolo)
6. KOLO dojezdové (Admin lobby si zapíše nejrychlejší časy každého jezdce a uloží záznam.)
- Pokud jezdec dostane penalizaci, a zajede v témž kole svůj nejrychlejší čas, nebude mu tento čas počítán a to ani když mu v daném kole byla penalizace odmazána.
- Během kvalifikace je zakázáno stání kdekoliv na trati, nebo skočení do boxů.
- Všichni jezdci se musí řídit pokyny administrátora lobby. Včetně startu a opuštění lobby.
- Výsledný kvalifikační čas se počítá součet nejlepšího času každého jezdce v týmu.
4. Přihlášení do Lobby
- Lobby bude založena 15 min před startem Kvalifikace
- Každou lobby bude zakládat určený hráč. Předem se vyzkouší u koho bude nejméně problémů s lagováním, připojením a atd.
- Každý jezdec se musí do lobby přihlásit nejpozději 5 minut před startem kvalifikace do závodu. Předejde tak případným prodlevám.
- Povinnost každého jezdce nahlásit nejpozději 15 min. před startem kvalifikace, že nejede, případně, že se nestíhá včas připojit do lobby. Start závodu může být posunut max. o 5 minut. Bez včasného nahlášení závod startuje podle časového harmonogramu.
- Start může být posunut v případě technických problémů.
- Po přihlášení do lobby už z lobby neodcházejte. Opět se tak předejde případným problémům lobby.
- V lobby se řiďte pokyny administrátora.
- Kdo nestihne kvalifikaci do závodu, bude zařazen na konec startovního pole.
Pokud jezdec v kvalifikaci, nebo v závodě evidentně a úmyslně použije jakýkoliv způsob zvýhodnění (např. zkracování, chyb trati, svodidla) mimo standartního závodění, bude ze závodu DISKVALIFIKOVÁN !
Na streamu je přísně zakázán vulgarismus v chatu !
- Povinnost umístění loga šampionátu CORG TEAM SERIES DTM na čelní sklo auta přesně jako na obrázku.
- Povinnost použití tabulky čísla a umístit na bok vozu za přední nápravu.
- Povinnost viditelně umístit na vůz loga partnerů ORIGINALKY.CZ / AUTOŠKOLA STAR / ORJEŠOK CARS / BELSPORT.CZ / ATANER
- Všechna loga stáhnete ZDE, nebo na PSN profilu TommahawkCZ
NASTAVENÍ LOBBY
NASTAVENÍ MÍSTNOSTI
REŽIM MÍSTNOSTI – TRÉNINK / KVALIFIKACE / V. ZÁVOD
SOUKROMÍ MÍSTNOSTI – POUZE PŘÁTELÉ
NÁZEV MÍSTNOSTI – CORG TEAM SERIES DTM
TYP ZÁVODU – SKUTEČNÝ ZÁVOD
MAX.POČET ÚČASTNÍKŮ V LOBBY – 16
AUTOMATICKÝ START – VYPNUTO
NASTAVENÍ ČASU A POČASÍ
METODA VÝBĚRU POČASÍ – VLASTNÍ
PŘEDNASTAVENÉ POČASÍ – —
REŽIM STEJNÝCH PODMÍNEK – —
DENNÍ DOBA – ODPOLEDNE
RYCHLOST ZMĚNY ČASU – 3X
NASTAVENÍ ZÁVODU
ZPŮSOB STARTU – S KONTROLOU ULITÉHO STARTU
POŘADÍ NA ROŠTU – NEJDŘÍVE NEJRYCHLEJŠÍ
RV / TUNING – ZAPNUTO
POSÍLENÍ – VYPNUTO
SÍLA VZDUCHOVÉ KAPSY – REÁLNÁ
VIDITELNÉ POŠKOZENÍ – VYPNUTO
MECHANICKÉ POŠKOZENÍ – TĚŽKÉ
OPOTŘEBENÍ PNEUMATIK – 5x
SPOTŘEBA PALIVA – 4x
RYCHLOST DOPLŇOVÁNÍ PALIVA – 4 LITR/s
POČÁTEČNÍ PALIVO – VÝCHOZÍ
SNÍŽENÍ PŘILNAVOSTI MIMO TRAŤ – REALNÉ
PRODLEVA UKONČENÍ ZÁVODU – 180S
NITRO / NÁSOBIČ ČASU PRO PŘEDJETÍ – VÝCHOZÍ
NASTAVENÍ KVALIFIKACE
ČASOVÝ LIMIT – 10 MIN.
ČAS POKRAČOVÁNÍ KVALIFIKACE – 180S
RYCHLOST OPOTŘEBENÍ PNEU – STEJNÉ JAKO V ZÁVODĚ
RYCHLOST SPOTŘEBY PALIVA – STEJNÉ JAKO V ZÁVODĚ
POČÁTEČNÍ PALIVO – STEJNÁ JAKO V ZÁVODĚ
NASTAVENÍ OMEZENÍ
FILTROVAT PODLE KATEGORIE – Gr. 3
LIMIT IV – BEZ OMEZENÍ
MAXIMÁLNÍ VÝKON – BEZ OMEZENÍ
MINIMÁLNÍ HMOTNOST – BEZ OMEZENÍ
POUŽITELNÉ PNEU – ZÁVODNÍ
POUŽITELNÉ TYPY PNEU – VŠE
VYŽADOVANÉ PNEU – BEZ OMEZENÍ
MOTOKÁRA – VYPNUTO
VÝMĚNA MOTORU – ZAKÁZÁNO
TUNINGOVÉ DÍLY – –
NASTAVENÍ PENALIZACE
PENALIZACE ZA ZKRÁCENÍ – PŘÍSNÁ
PENALIZACE ZA KOLIZI SE STĚNOU – VYPNUTO
PO KOLIZI NASTAVIT SPRÁVNÝ SMĚR – VYPNUTO
PENALIZACE ZA KOLIZI S VOZEM – VYPNUTO
POSTIH PŘEJETÍ BOXOVÉ ČÁRY – ZAPNUTO
DUCHOVÉ BĚHEM ZÁVODU – VYPNUTO
PRAVIDLA VLAJEK – ZAPNUTO
OMEZENÍ JÍZDNÍCH NASTAVENÍ
AKTIVNÍ ŘÍZENÍ – ZAKÁZÁNO
AKTIVNÍ KONTROLA STABILITY (ASM) – ZAKÁZÁNO
ASISTENCE S JÍZDNÍ STOPOU – ZAKÁZÁNO
KONTROLA TRAKCE – BEZ OMEZENÍ
ABS – BEZ OMEZENÍ
AUTOMATICKÁ JÍZDA – ZAKÁZÁNO
KALENDÁŘ OKRUHŮ
Poslední závod změna nastavení lobby !!!
- 6 kol
- Spotřeba pneu 2x
- Spotřeba paliva 2x
- kvalifikace bez opotřebení pneu a spotřeby paliva
- kvalifikace 20 min.
Ostatní nastavení zůstavá stejné jako v předchozích závodech.
Poslední závod změna nastavení lobby !!!
- 6 kol
- Spotřeba pneu 2x
- Spotřeba paliva 2x
- kvalifikace bez opotřebení pneu a spotřeby paliva
- kvalifikace 20 min.
Ostatní nastavení zůstavá stejné jako v předchozích závodech.
STARTOVNÉ
STARTOVNÉ PLATIT AŽ PO UKONČENÍ KVALIFIKACE A ROZDĚLENÍ DO LOBBY !!!!
JEZDEC 400,-
2191073032 / 3030
IBAN CZ98 3030 0000 0021 9107 3032
VŽDY K PLATBĚ VYPLŇUJTE NÁZEV TÝMU + DTM!!!
Ze startovného jsou hrazeny Streamy a Ceny.
TABULKA A VÝSLEDKY
PROTESTY
- Pokud se stal v závodě incident a jezdec byl poškozen, může podat protest.
- Aby byl protest projednán, musíte vyplnit všechna pole.
- Popište podrobně událost a přidejte video incidentu ze záznamu ze hry (nahrávání na TEL z TV nebude akceptováno). Záznam by měl být pořízen s přístrojovou dekou, z více pohledů, tak aby incident a jeho průběh byl zřetelný.
- Podávající musí mít nasdílený celý záznam závodu ve vitríně v GT pro případný posudek poroty. Pokud záznam nebude nasdílen, protest nemusí být uznán.
- Protest lze podat nejpozději do 20:30 hod. následujícího dne po závodě.
- Bodové tresty určuje individuálně porota podle závažnosti incidentu.
- Při prokázání úmyslného nebo opakovaného prohřešku může dojít k anulování bodů daného hříšníka, nebo STOP na další závod, případně diskvalifikace ze šampionátu.
- Porota si vyhrazuje právo na přizpůsobení pravidel bodování ve výjimečných případech (bude odůvodněno).
- Rozhodnutí je neměnné a musí být respektováno.
TRESTNÉ BODY
(dle závažnosti prohřešku)
-2
-4
-6
NEUZNÁNÍ PROTESTU
-1
Za neuznaný protest se strhává podávajícímu 1 bod
- Chceme tak předejít podávání zbytečných a neodůvodněných protestů. Incident si dobře prohlédněte z více pohledů a vozů a rozmyslete, zda podání protestu je důvodné.
- Berte v potaz, že naši soudci mají nemalé zkušenosti z reálného světa závodního prostředí.
- Patrick Semlbauer / Petr Doležal / Dominik Jůda / Miloslav Janoušek ( Zprávci – Martin Morgenstein / Roman Urban)
- Řešení situací není jednoduchá věc. Soudci důkladně prošetřují situaci i z vícero pohledů záznamů.
PROTO
Rozhodnutí soudce respektujte!
Pokud rozhodnutí komise bude nepřiměřeně komentováno, může být jezdec ze šampionátu vyloučen. Platí pro poškozeného i pro vinníka.
Tým | Náhradník | GT7 Nick |
---|---|---|
BRT A | Dominik Jůda | Domino |
BRT | Jan Baran | GTB_Echocrewer |
Honey Hornet Racing | Miroslav Trojan | AlfonsMcDekl |
SRS Chill and Relax | Jan Schurrer | SRS_P1lgr1m_04 |
Wolfpack Racing | Jiří Šerbr | CRT-Dumas |
In-Racing | Tomáš Blahut | blahy |
KK RACE VR | Lukáš Procházka | Lukáš Procházka |
Tasmania Racing Team | Jakub Paukert | J. Paukert |