Pravidla a podmínky CORG TEAM SERIES NISSAN GT500

Šampionát je rozdělen na tři základní části po čtyřech okruzích + baráž + tři okruhy finále týmů.

AMERIKA – 4 Závody
ASIE A OCEÁNIE – 4 Závody
EVROPA – 4 Závody

BARÁŽ – 1 závod o Finále, Týmy na 3. a 4. pozici z každé skupiny  po základní části.
FINÁLE TÝMŮ – 3 Závody

Startovné do šampionátu činí 350 kč na jezdce a platí ho pouze týmy které postoupí z kvalifikace do hlavního závodu. ( ze startovného je hrazen komentovaný stream a ceny pro vítěze ). Byl zřízen zvlášť účet pro naši skupinu. Účet CORG.

Částka 350,-

CORG č.ú. 2191073032/3030

IBAN CZ98 3030 0000 0021 9107 3032

Do poznámky napište váš PSN NICK + GT7 NICK + NISSAN !!!

  • Povinnost umístění loga šampionátu CORG TEAM SERIES NISSAN na čelní sklo auta přesně jako na obrázku. 
  • Povinnost viditelně umístit na vůz loga partnerů ORIGINALKY.CZ / AUTOŠKOLA STAR / ORJEŠOK CARS / VYŠIJTO.CZ , které stáhnete zde.
  • Kvalifikace do šampionátu

    • Šampionátu se zúčastní 10 týmů. V případě přihlášení většího počtu týmů se pojede kvalifikace, které se zúčastní všechny přihlášené týmy.
    • Kvalifikace se pojede na daném okruhu CIRCUIT DE BARCELONA ( BEZ ŠIKANY ), kde bude mít celý tým jeden pokus na zajetí nejlepšího času. 

    -Jedním pokusem je myšleno 1 zavádějící kolo a 4 měřené kola a to v kuse, bez zajetí do depa!

    -Po dojetí 4 měřeného kola, zastaví celý tým v první zatáčce a počká na trati než budou zapsány časy. Čeká na pokyny v hlasové partě … od admina lobby.

    Pokud některý z jezdců zajede, nebo skočí zpět do boxů. (+10 sekund a kolo bude považováno za ostré)

    Nebo pokud se nebude řídit pokyny admina lobby, vjede na trať dříve, či odejde z trati dříve než na pokyn, nemusí být jeho čas zapsán (+ 2 minuty)

Jezdci budou pouštěny na trať s cca 20 sekundovým rozestupem. Je zakazáno jednoznačné napomáhání a využívání vzduchových kapes pro zrychlení. (+10 sekund)

Tyto tři pravidla budou striktně dodrženy, aby nedocházelo k opakovaní a tím pádem vícero pokusů.

  • Každému jezdci se bude počítat nejlepší čas. Časy v týmu se sčítají.
  • Každý tým si zvolí jaký den a čas odjede kvalifikaci a to v termínu od 21.8 až 3.9. 2023 do 21:00 hod. Termín si tým domluví s jedním z vypsaných adminů.
  • Nastavení lobby bude bez spotřeby paliva a pneu s nastavením stejných podmínek a bez poškození. Penalizace za zkrácení bude zapnuta. 
  • Do hlavní soutěže postupuje 10 nejrychlejších týmu kvalifikace.

 

NASTAVENÍ MÍSTNOSTI

NÁZEV MÍSTNOSTI – CORG NISSAN – KVALIFIKACE

POČASÍ –  S01 – ODPOLEDNE – REŽIM STEJNÝCH PODMÍNEK

OKRUH – CIRCUIT DE BARCELONA ( BEZ ŠIKANY )

NASTAVENÍ – RV

SPOTŘEBA – PALIVO A PNEU 0X

PENALIZACE ZA ZKRÁCENÍ– PŘÍSNÁ

AKTIVNÍ ŘÍZENÍ – ZAKÁZÁNO

AKTIVNÍ KONTROLA STABILITY (ASM) – ZAKÁZÁNO

ASISTENCE S JÍZDNÍ STOPOU – BEZ OMEZENÍ

KONTROLA TRAKCE – BEZ OMEZENÍ

ABS – BEZ OMEZENÍ

AUTOMATICKÁ JÍZDA – ZAKÁZÁNO

  • Rozdělení do Skupin bude podle umístění v kvalifikaci a to formou:

    Lichá / Skupina A 

    Sudá / Skupina B

    ADMINI LOBBY: MATESS47 / TOMMAHAWKCZ / NEUBI

Základní info

  • V každém závodě je nastaveno individuální počasí a každý závod je vypsaný na počet kol tak, aby doba závodu vycházela na cca 40 minut. 
  • Po odjetí všech 12 závodů se udělá vyhodnocení a první dva týmy z každé skupiny + tým z baráže, pojedou super finále na 3 závody, kde se rozhodne o celkovém vítězi týmů. Body ze základní části se nulují a každý tým do finále má 0 bodu. Celkové umístění jezdců bude po součtu bodů z obou skupin v základní části. (v případě stejného počtu bodů rozhoduje celkový počet vítězství )  

Týmy a jezdci

  • Šampionátu se účastní tříčlenné týmy.
    Šampionát je rozdělen na dvě skupiny. Skupina A / Skupina B
    Za tým nesmí jet žádný jiný jezdec než ten, který je přihlášen. Střídání jezdců je zakázáno.
    Týmy a jezdci soutěží ve své skupině o pořadí.
  • Za každý závod se sčítají body všech jezdců daného týmu.
    Po skončení šampionátu (po odjetí všech částí a závodů) se každému jezdci škrtají 3 nejhorší výsledky. Škrtání se započítává do bodového součtu týmů.
  • Pokud jezdec v kvalifikaci, nebo v závodě evidentně a úmyslně použije jakýkoliv způsob zvýhodnění ( npř. zkracování, chyb trati, svodidla) mimo standartního závodění,  bude ze závodu DISKVALIFIKOVÁN

BODOVÁNÍ

1. – 15 b.
2. – 14 b.
3. – 13 b.
4. – 12 b.
5. – 11 b.
6. – 10 b.
7. – 9 b.
8. – 8 b.
9. – 7 b.
10. – 6 b.
11. – 5 b.
12. – 4 b.
13. – 3 b.
14. – 2 b.
15. – 1 b.

+ 1 b. Nejrychlejší kolo v závodě

Protesty

  • V případě incidentu během závodu, kde by se jezdec cítil být poškozen, má možnost podat protest.
  • Poškozený podá protest vyplněním formuláře PROTESTY na stránce šampionátu.
  • V případě neuznaného protestu, zůstávají body tak jak se závod dojel.
  • V případě uznaní protestu
    – pokud poškozený přijde o 2 a vice pozic, přičítají se mu na konci 3 body a viníkovi se na konci odečítají 4 body.
    – pokud poškozený přijde o jednu pozici a viník mu v témž kole pozici přenechá, poškozenému se žádné body nepřičítají a viníkovi se odečte 1 bod.
  • Jiné incidenty se budou hodnotit individuálně.
  • Protesty budou hodnotit 3 zkušení členové naší skupiny, kteří se neučastní šampionátu!

SOUDCI: BAK / FERY / PATRICK SEMLBAUER

Organizátor si vyhrazuje právo na úpravu pravidel a na účasti jednotlivců v šampionátu.

Přejít nahoru